音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Angels Or Devils - Dishwalla

【后车库】Angels or Devils - Dishwalla

摇滚揉和了流行元素,深刻而柔情;主唱的嗓音沧桑而带有爆发力,容易与心灵产生共振。

Dishwalla是一支来自美国加州圣巴巴拉市的非主流摇滚乐队,属于post-grunge风格。乐队成立于1994年,迄今一共出版了五张专辑。乐队的名字Dishwalla来自于印度的一个俗语,意指使用非法设备破解卫星电视的加密信号并与邻居分享的人。

《Angels or Devils》

this is the last time
这是最后一次了
that I’m ever gonna come here tonight
今晚我会回来
this is the last time - I will fall
这是最后一次了——我要
into a place that fails us all - inside
坠入让我们失望的地方——在心里
and I can see the pain in you
我会看到你心里的痛
and I can see the love in you
我会看到你心里的爱
but fighting all the demons will take time
与魔鬼斗争需要时间
it will take time
需要些时间
the angels they burn inside for us
天使为我们在心中燃烧
and are we ever
我们还会
are we ever gonna learn to fly
我们还会学着飞翔吗
the devils they burn inside of us
魔鬼在我们内心里燃烧
and are we ever gonna come back down
我们还会回来
come around
会醒来吗
I’m always gonna worry about the things that could make us cold
我总是担心那些让我们生疏的事
this is the last time
这是最后一次
that I’m ever gonna give in tonight
今晚我会屈服
are there angels or devils crawling here?
有天使,魔鬼来这儿吗
I just want to know what blurs and what is clear - to see
我只是想知道什么已变模糊,什么是清晰的——想看
will I can see the pain in you
看你心中的痛苦
and I can see the love in you
看你心中的爱
and fighting all the demons will take time
与魔鬼斗争需要时间
it will take time
它需要些时间
the angels they burn inside for us
and are we ever
are we ever gonna learn to fly
the devils they burn inside of us
are we ever gonna come back down - come around
I’m always gonna worry about the things that could break us
我总是担心那些可能会让我们分开的事
if I was to give in - give it up
如果我当时屈服——放弃
- and then
然后
take a breath - make it deep
呼吸——深呼吸
’cause it might be the last one you get
这可能是你最后一次
be the last one
最后一次
that could make us cold
让我们变得生疏
la......ah
they can make us coooooooool
让我们变得冷静
la......ah
I’m always gonna worry about the things that could make us cold
我总是担心那些让我们变得生疏的事


评论

热度(26)