音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Let it Go (Africanized Cover) - Alex Boyé、Children's Choir under Masa Fukuda

【天籁童声】Alex Boyé & Lexi Walker - Let It Go   

非洲风格与冰雪奇缘的美妙结合。童星Lexi Walker联手英国男星Alex Boyé及少年合唱团One Voice Children's Choir献唱《冰雪奇缘》主题曲《Let It Go》。

Lexi 是一位极具实力的美国童星歌手,11岁时因在real salt lake game比赛上演唱美国国歌而小有名气,并于同年翻唱let it go而在YouTube上一炮走红。

《Let It Go (Africanized Cover)》

The snow glows white on the mountain tonight

今夜纷飞的白雪覆盖了整片山林

Not a footprint to be seen

放眼望去无任何踪迹

A kingdom of isolation

这与世隔绝的国度

and it looks like I'm the Queen

却使我真正像个女王

The wind is howling like this swirling storm inside

风儿呼啸而过好似我内心的那场风暴

Couldn't keep it in

我已阻止不了它

Heaven knows I've tried

天知道 我已尽了力

Don't let them in

别让他们闯入

don't let them see

别让他们看见

Be the good girl you always have to be

一如既往的你必须是个好女孩

Conceal, don't feel,

隐藏它,麻木它,

don't let them know

别让他们知道了

Well, now they know

好吧 但如今已世人皆知

Let it go let it go

任它去吧 任它去吧

Can't hold it back anymore

情势已无法挽回

Let it go let it go

任它去吧 任它去吧

Turn away and slam the door

转身关上这扇门

I don't care what they're going to say

不再在乎那些流言蜚语

Let the storm rage on

就任由这场风暴肆虐吧

The cold never bothered me anyway

冷酷再也无法牵制我

It's funny how some distance makes everything seem small

有趣的是,这些距离让一切变得渺小

And the fears that once controlled me can't get to me at all

而那些曾控制我的恐惧再也无法影响我

It's time to see what I can do

是时候来看看我究竟能做些什么

To test the limits and break through

来挑战自已的极限吧

No right no wrong no rules for me

于我已无关对错与规则

I'm free

我是自由的 

Let it go let it go

任它去吧 任它去吧

And I'll rise like the break of dawn

我将重生如破晓的黎明

Let it go let it go

任它去吧 任它去吧 

That perfect girl is gone

那个完美的女孩已不在了

Here I stand in the light of day

伫立于曙光之中

Let the storm rage on

就任由这场风暴肆虐吧

The cold never bothered me anyway

冷酷再也无法牵制我


评论(1)

热度(81)