音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Hymn For The Weekend [Remix] - Alan Walker、Coldplay

【电子音乐】Hymn For The Weekend - Alan Walker / Coldplay

挪威制作人 Alan Walker重新混音了Coldplay(酷玩)《Hymn For The Weekend》,让人耳目一新。

电音才子Alan Walker生于1997年,现为索尼音乐旗下签约艺人,主打电子音乐,曲风为Progressive house和eElectro house。他从2012年开始尝试制作音乐,起初没有任何音乐基础,Youtube就是他最好的导师。

《Hymn For The Weekend》

I, oh I, oh I
我...我...我...
I, so high, so high
如同在九重云霄
Oh, angel sent from up above
你如同天仙下凡般
You know you make my world light up
我的世界因你而熠熠生辉
When I was down, when I was hurt
当我落魄,千疮百孔
You came to lift me up
你令我重新振作

Life is a drink, and love's a drug
生活令人迷醉,爱情令人沉醉
Oh, now I think I must be miles up
噢,我想我现在已迷茫不已
When I was a river, dried up
当我如同河流,干涸枯竭时
You came to rain a flood
你为我降下甘霖
I, oh, I, oh
我...我...我...
Got me feeling drunk and high
我如痴如醉,畅快淋漓
So high, so high
如同在九重云霄
I, oh, I, oh, I, oh
我...我...我...
Now I'm feeling drunk and high
我如痴如醉,畅快淋漓
So high, so high
如同在九重云霄

Oh, angel sent from up above
你如同天仙下凡般
I feel it coursing through my blood
我感觉全身血液沸腾
Life is a drink, your love's about
生活令人迷醉,而你的爱
To make the stars come out
使得天上繁星闪烁
Drink from me, drink from me
在这仙乐之中
Pour on a symphony
与我共进一杯吧
When I'm low, low, low, low
当我低落之时
I, oh I, oh I
我...我...我...
Got me feeling drunk and high
如痴如醉,畅快淋漓
So high, so high
如同在九重云霄
Oh I, oh I, oh I
我...我...我...
I'm feeling drunk and high
我如痴如醉,畅快淋漓
So high, so high
如同在九重云霄
I, oh I, oh I

I, oh I, oh I
我...我...我...
La la la la la la la
啦啦啦 啦啦 啦啦
So high, so high
如同在九重云霄
I, oh I, oh I
我...我...我...
I'm feeling drunk and high
我如痴如醉,畅快淋漓
So high, so high
如同在九重云霄
Then we'll shoot across the sky
我们如同流星般,划过天际
Then we'll shoot across the...
我们如同流星一般
Then we'll shoot across the sky
我们如同流星般,划过天际
Then we'll shoot across the...
我们如同流星一般
Then we'll shoot across the sky
我们如同流星般,划过天际
Then we'll shoot across the...
我们如同流星一般
Then we'll shoot across the sky
我们如同流星般,划过天际
Then we'll shoot across the...
我们如同流星一般

评论

热度(45)