音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Little Lies - Dave Barnes

【美式乡村】Dave Barnes - Little Lies   

Dave Barnes的嗓音略带沙哑,毫无修饰,听起来朗朗上口,有一种乡村自然的味道。当你闭上眼,很容易幻想自己正沐浴暖暖的阳光穿行在通往乡间的小道上。

Dave Barnes,出生在南卡罗来纳,歌手,作曲家,吉他手。2008年加入Razor&Tie后发行了专辑《You and Me and the World》。2010年发行第二张唱片《What We Want,What We Get》。

《Little Lies》  

Everything is beautiful
所有的事情都是那么美好
Cotton fields' the open road
棉花田和开放的道路

Your radio plays a song
你的收音机播放歌曲
We both know' we don't sing along
我们都知道我们不会单独的唱着歌

La la la la la la
啦啦啦啦啦啦
These little lies
这些小小的谎言

Words can be daffodils
言语可以像水仙那样
Or a fire in an open field
或者是一株火苗在盛开的地方
I'm sitting here in the ash
而我做在火灰里
Stupid words' I can't take back
道出的话却不能收回
La la la la la la
啦啦啦啦啦啦
These little lies
这些小小的谎言

There's a devil on my shoulder' babe
有一个魔鬼一样的宝贝在我肩上
And I believe too many things he says
我相信他一定知道许多事情

I'm fighting these fears as I find the truth
当我发现真相时我厌恶这些恐惧
And I'm sorry for hurting you
我感到抱歉因为我伤害了你

La la la la la la
啦啦啦啦啦啦
These little lies
这些小小的谎言


评论

热度(53)