音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Holding On To Love - Luke Black

【流行电子】Luke Black - Holding On To Love

「来自较为偏僻国度的塞尔维亚,反倒是给我们带来了一股奇特清新的长流。他的音乐你可以慢慢体会他的嗓音与唱腔搭建下的细腻哀伤,也可以透彻渗入编曲的无尽张力和架空缥缈,这两点都足以让你细细回味。」

Luke Black原名Luka Ivanović,1992年出生于塞尔维亚;他是西巴尔干半岛上唯一的国际音乐人,音乐项目涉及到Drake,MileyCyrus,,50Cent及FooFighters等。他的音乐杂糅了流行、电子及舞曲,圆润无暇的吐字发音将每个音符带出的单词轻巧表现,没有丝毫的聒噪与累赘,十足惊艳。

2014年5月,LukeBlack发行了个人的第一首单曲D-Generation;2015年,LukeBlack发行了个人第一张EP《Thorns》。

《Holding On To Love》

It's so hard to imagine your lips
心如刀割
On the skin of somebody else, baby
无法想象你的唇在他的肌肤上
It's so hard to imagine your souls
心如刀割
Intertwined, in the bond that we once had
无法想象我们以前灵魂的交织

It's so hard, I suppose
我想这也许就是万箭穿心的感觉
But that's how it goes, that's how it goes
我无所适从,无所适从
When the poetry turns to prose
当诗歌失去韵律
That's how it goes
我无所适从
It's so hard, to be sad
伤心的感觉心如刀割
Cause I don't wanna be the one you had
因为我不想成为你的过去
I don't wanna be the one you had
我不想成为你的过去
And I know, I've been bad
我知道我不够好
But I don't wanna be the one you had
但我不想成为你的过去
I just wanna be the one you have
我只想成为你拥有的那个
The one you have
你拥有的那个
It's so hard to imagine your lust
心如刀割
And your sweat on somebody else, baby
无法想象你和他你侬我侬
It's so hard to imagine you look
心如刀割
Look at him like you had your eyes on me
无法想象你用当初看我的眼神看他
It's so hard, I should know
心如刀割
But that's how it goes, that's how life goes
我无所适从,生活变得如此乏味
I'll be smarter in time
我会学着变聪明
Will you then be mine?
你会回到我身边吗
It's so hard, to be sad
伤心的感觉心如刀割
Cause I don't wanna be the one you had
因为我不想成为你的过去
I don't wanna be the one you had
我不想成为你的过去
And I know, I've been bad
我知道我不够好
But I don't wanna be the one you had
但我不想成为你的过去
I just wanna be the one you have
我只想成为你拥有的那个
The one you have
你拥有的那个
I'm holding on to love
我在等待爱情
I'm holding on to love
我在等待爱情
I'm holding on to love
我在等待爱情
Still holding on to love
我仍然在等待爱情
I'm holding on to love
我在等待爱情
I'm holding on to love
我在等待爱情
I'm holding on to love
我在等待爱情
Yeah I'm holding on to love
我在等待爱情
I'm holding on to love
我在等待爱情
Still holding on to love
我仍然在等待爱情
I'm holding on to love
我在等待爱情
It's so hard, to be sad
伤心的感觉心如刀割
Cause I don't wanna be the one you had
因为我不想成为你的过去
I don't wanna be the one you had
我不想成为你的过去
And I know, I've been bad
我知道我不够好
But I don't wanna be the one you had
但我不想成为你的过去
I just wanna be the one you have
我只想成为你拥有的那个
The one you have
你拥有的那个

评论

热度(46)