音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Skin To Skin - Standfast

【独立摇滚】Standfast - Skin To Skin

女主唱Suzanne Mosson撩人慵懒的嗓音,辅以洁净却涵蕴丰沛情感的吉他旋律,简单且充满现代质感的电气节奏,似一道细细品尝的午后甜点。

Standfast(超快感乐队)来自瑞典,创始于1997年,由suzanne mosson和patrick tucke共同组建。他们的音乐中飘荡着北欧特有的冷冽气息,曲风偏向RELAX AND SIMPLE抒情摇滚。

《Skin to Skin》

So I think we’ve said all there is to be said
至此 我认为我们已经心意相通
All the words keep bouncing around in my head
那些语言在我脑海里反复出现
Oh I feel so numb
哦 我感觉如此麻木
Please just take me home
请带我回家吧
Seems like all the talking it took us nowhere
似乎所有的谈论让我们无处躲藏
All I really want is the touch of your hand
而我想做的是触摸你的手
I won’t speak a sound
我不会出声
If you take me home
如果你带我回家
If you hold me close
如果你能抱紧我

Words have lost their meaning
言语失去了它本身的意义
Silence is our heaven
沉默是我们的天堂
I love you more
我如此深爱你
You and me
我和你
Skin to skin
耳鬓厮磨着
So it all begins
一切由此开始

If I start to scream from the top of my lungs
如果我开始歇斯底里的尖叫
It would make no difference I’d still be alone
这将会让我和从前一样孤独
It would leave you numb
这也将让你麻木
The words would echo on
那些话将变成回声
Rockets can be flown all the way to the moon
火箭都能成功发射到月球
So much we can do yet we fail to get through
我们还有很多种补救方法
To one another me and you
另一个我和你
A traffic jam of words
语言如堵塞的车辆
Can’t move forward, can’t reverse
无法前行 无法逆转

Words have lost their meaning
言语失去它本身的意义
Silence is our haven
沉默是我们的天堂
I love you more
我如此深爱你
Silence it will save us
安静能够拯救我们
Making room for our love
让卧室成为我们爱的空间
Yes it will
是的 它是
You and me
我和你
Skin to skin
耳鬓厮磨
So it all begins
一切由此开始

评论(2)

热度(64)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据