音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Oceans Deep - Sons Of Day

【英伦摇滚】Sons of day - Oceans Deep (情深似海)

「我对你的爱像海洋一样深,像江河一样广,就连在世界另一端的陌生人都会为我哭泣,可为什么我却始终看不见我唯一想见的人?」这首歌曲讲述了一个男人在与恋人分手后,在痛苦与失落之际仍然愿意以自己最大的力量去帮助女友成就她的幸福和梦想。

Sons Of Day 是一支alternative rock风格的四人乐队,成立于2005年。由Roman Bellos和他的其他伙伴Vlad, Bogdan,Scottie组成。《Oceans Deep》是电影《曾经》的一首插曲,也是该电影中众多悠扬曲子中最动听的一首。

《Oceans Deep》

Even though the world I'm in
The perfect pitch this way appears
The greatest pressures of my sin don't disappear

Although alive and with how much
The wishing, well I wished for you
Then I look to see myself within it all

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen

I'm lost without it seems so true
You left from here from me to you
Well my heart is broken
I'm trying can't you see, can't you see

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen

My oceans deep my rivers wide
The strangers weep at pleasures side
Oh why do I not see the only one unseen

 即使活在这世界里 
 以缤纷的生活方式呈现 
 那种失落的沉重感觉挥之不去 
 尽管有得得失失 

 唯一的愿望,我们在一起 
 面对大海,透过水里试着看清自己 
 才发现感情的海洋如此的深
 感情的河流如此宽阔 
 浩浩的大海旁,有人在哭泣 
 哦,这是以前从没有过的 

 迷失的我看得不清楚 
 你就是在这里离开了我 
 那一刻,我心碎了 
 我假装看不到,看不到..... 

 才发现感情的海洋如此的深, 
 感情的河流如此宽阔 
 浩浩的大海旁,有人在哭泣 
 哦,这是以前从没有过的     


评论(3)

热度(137)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据