音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
All I Want - Sarah Blasko

【独立音乐】Sarah Blasko - All I Want  

Sarah Blasko嗓音里裹夹着漫不经心的颓废感,有一种洞穿真相的冰冷。她的歌词很出彩,充满了文学之美:婉转、优雅,且包含精致的隐喻和犀利的反讽。

Sarah Blasko,澳洲独立音乐人。2004年推出首张个人专辑『The Overture and the Underscore』,其演唱和作词才华受到了评论界的一致赞赏。2014年发行现场专辑『I Awake』,网罗历年好歌。

《All I Want》(我要我的完整)

I don't want another lover
So don't keep pose at your hands
There's no room beside me,  
I'm not looking for romance
Say I will be here, I will be here, 
That's not way you understand
All I want, all I want, all I want, 
And I don't need to know myself
我不希望所谓的情人 
请别对我挥动你的手 
我身边没有容纳空间 
我不去寻找所谓浪漫 
我在此坦言, 永在此孤独 
这是你所不能理解的 
但这是我所想要, 我想要的, 我想要的, 
不问原因只我行我素 
 
I don't want another partner. 
So don't trying break the spare
I can't even understanding. 
So don't think that you can help. 
When I say thing and see thing,  
That's no way honor to tell
What I want ,what I want ,what I want,  
Cause I don't even know myself. 
我不希望有一个伙伴 
不要尝试打破我的空闲 
对此我也说不出所以然 
不要自认为你能帮助我 
我有我的观点我的表达 
这一切都无关乎荣誉 
但这是我所想要, 我想要的, 我想要的, 
不问原因只我行我素 
 
No one wants to be lonely.  
But what am I to do. 
I'm just trying be honest.  
I don't wanna hurt you too
When I will be there, I will be there.  
I know a sense can feel. 
But all I want, all I want, all I want, all I want, all I want,  
Say all I want, 
All I want is one day come to know myself. 
没有人希望去孤单 
但我想要享受孤独 
我只是坦诚我心 
我不想去伤害你 
我在此孤单, 享受孤独 
我享受这孤独的奇妙 
我要我的完整, 我想要完整的我, 我想要我的完整, 
认知完整的我 
就是有天我能清楚的了解自我 


评论(1)

热度(153)