音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
You Do, You Don't - Friday Night Boys

【抒情摇滚】The Friday Night Boys - You Do, You Don't

       平滑的声线柔和的旋律仿佛月光倾泻而下,穿透心灵深处。

       The Friday Night Boys是一支来自美国弗吉尼亚州费尔法克斯地区的四人流行摇滚乐队,组建与2006年,成员包括主唱/吉他/键盘Andrew Goldstein,吉他/主唱Mike Toohey,贝斯Robby Dallas Reider,以及鼓手Chris Barrett。

       The Friday Night Boys曾签约Fueled By Ramen唱片公司旗下,于2009年发行了首张全长专辑<Off The Deep End>。2010年10月,乐队解散,主唱Andrew Goldstein单飞。

You do ,you dont

The first time I wont regret
第一次我不会后悔 
One look into your eyes and I'll never forget
一旦凝视你的眼睛 我永生难忘 
But you’re not about to jump right into
This tonight
但你不会投入到今晚 
Wondering just what to do
思忖着该做什么 
Every single second in the room with you
和你在房间里的每一秒钟 
I cant talk this over
我能好好谈谈这个 
To win you over
Here tonight
赢得今晚你的芳心 
So open your eyes
睁开你的双眼 
Don't say goodnight
不要道晚安 
Wondering why
想知道为什么 
Alone tonight
今晚独自一人 
I'll just let it go for you
我为了你会不顾一切 

I'm letting you down
我让你失望了 
You are just hiding it so well
你隐藏得如此之好 
You're giving me no sign
你不给我一点暗示 
No interest
没兴趣 
You don't really want this, you don't really want this
你不是真的想这样,你不是真的想这样 
So right now
那么现在 
Are you gonna try to save yourself
你会尝试拯救你自己么 
I bet you're so sick
我肯定你是如此的厌倦 
Of hearing it
听到它 
You dont really want this, you dont really want this
你不是真的想这样,你不是真的想这样 

So hard to get, is that what it's gonna be? 
如此难得到,难道就是会成那样子吗? 
Sitting down not even looking at me
坐下来,甚至都不看我一眼 
I hope forever
我希望我永远 
I won't remember
都不会记得 
This tonight
今晚 
So out the door
那么走出门 
Gone away
离开 
Running so fast through the pouring rain
在瓢泼大雨中快速奔跑 
Gone forever
永远地离去 
So much better
这样好得多 
Here tonight
今晚此地 

I'd throw it all away for you
我会为了你放弃一切 
If you took another look you'd be back so soon
若你再看一眼,你很快就会回来 
All alone, a dark cold night
独自一人,一个寒冷的黑夜 
Wrapped around, you better hold on tight
最后,你最好继续矜持

评论

热度(33)