音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Dreaming - Bassboosa

【迷幻电子】Dreaming - Bassboosa

Bassboosa是一个情侣组合。男成员Tim擅长电子,女主音Jasmine的声音经过电气处理后非常的独特迷人。

“或许知道Bassboosa的人很少,但这首萦绕于心的Dreaming想必一定俘获了很多人的心。即使被时光所遗忘,却依旧可以感受到那股温柔幸福的花香。”

《Dreaming》

Must have been dreaming not sleeping

一定是梦境不是沉睡

Must have been living not thinking

一定是生存不是思索

I let my hair down and let you in

落下青丝藏你入心海

Must have been roses that summer

一定是夏日蔷薇

It's the small details I remember

我记得那微小细节

The way that you laughed

记得你微笑的路线

And your hands moved me

和你抚我的双手

You’ll keep me warm forever

你让我永远温暖

You gave me space to be

让我拥有空间

And though you're gone

虽然你已离去

I know you're dancing

但我知道

In the next room

你在隔壁跳舞

It won't be long

不会太久

Until I'm dancing with you

直到我拥你入舞

Cos I never felt this way before

因为我从未有如此感觉

Must have been singing not speaking

一定是吟唱不是交谈

Must have been waving not drowning

一定是涟漪不是溺水

In the afternoon sunlight

沉浸在午后的阳光中

You kept smiling

沐浴在你明媚的微笑里

And I was so happy I found you

找到你是如此欢愉

I know you're dancing

而我知道

In the next room

你在隔壁跳舞

It won't be long

不会太久

Until I'm dancing with you

直到我拥你入舞

Cos I never felt this way before

因为我从未有如此感觉

Must have been roses that summer

一定是夏日蔷薇

Never felt this way before

从未有如此感觉

Before...

在这之前

You got me spinning around

你让我飞速旋转

You got me upside down

让我神魂颠倒

You got me

一见倾心

Must have been roses that summer

一定是夏日蔷薇

Must have been dreaming not sleeping

一定是梦境不是沉睡

评论

热度(19)