音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
It's Enough Now - Mandalay

【神游舞曲】It's Enough Now - Mandalay

英国乐队“Mandalay”由Saul Freeman和Nicola Hitchcock两人组成,其风格是Electronica+Dream Pop。

Saul负责将Dream Pop,Avant Jazz,Trip-Hop,古典取样等音乐元素融合,而主唱Nicola则有着一副寒冷而脆弱的声音,惹人怜惜的同时却又酥人心骨。

《Instinct 本能》是一张和爱情有关的专辑,它探讨了面对爱情的人们脆弱的本性,在人与人的相处中距离拿捏的苦恼和矛盾。

It's enough now
够了
You know
你知道的
You know
你知道
There's still a sense I
那些被你偷走的时光
Have you've stolen these days
我还心存念想

All your love is here
你所有的爱我都不曾遗忘
If love is given in to
如果爱不得不放弃
Hope you're fooling yourself
希望你只是欺骗自己
It's as if you knew knew knew all along
就像你把一切都一直藏在心底
It's enough now
够了
It's your loss now
是你失去了我
It's just that I'm low
我只是很失落
It's enough now
够了
It's your loss now
是你失去了我
It's just I don't know
我只是很失落
You know
你知道
You steal the sunlight
你能隐藏阳光
How you steal your own scene still
但你如何隐藏自己心中所想
Oh no no you're reasonable
好吧 你总有理由说谎
If hope is given in to
如果放弃了希望
How we need to be now
我们会变成怎样
It's as if you knew
一直以来
You knew all along
你都知道
It's enough now
够了
It's your loss now
是你失去了我
It's just that I'm low
我只是很失落
It's enough now
够了
It's your loss now
是你失去了我
It's just I don't know
我只是很失落
It's enough now
够了
It's your loss now
是你去去了我
It's just that I'm low
我只是很失落
It's enough now
够了
It's your loss now
是你去去了我
It's just I don't know
我只是不知所措
It's enough now
够了
It's your loss now
是你去去了我
It's just that I'm low
我只是很失落
It's enough now
够了
It's your loss now
是你去去了我
It's just I don't know
我只是不知所措

评论

热度(35)