音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Cross My Mind - Twin Forks

【轻快节奏】Cross My Mind—Twin Forks

《没关系,是爱情啊》插曲。本剧以医院精神科为背景, 讲述了患有心理疾病的现代人的生活和爱情故事。这首歌讲述着女孩的美好,她的出现,她的微笑,她的照片,都让人微微一笑,这是恋爱的信号。

Twin Forks 是一支来自于美国佛罗里达州的独立民谣乐队,成立于2011年。乐队成员包括主唱Chris Carrabba,曼陀林手Suzie Zeldin,贝斯手Jonathan Clark,鼓手Ben Homola。2013年推出EP《Twin Forks 》,2014年2月发行首张同名专辑《Twin Forks》。

Girl it's really good to see you come around
女孩,你来到我身边,真的很好
I know you been lost, I'm glad you got found
我知道你迷了路,找到你很开心
Cause I've been a little lost myself
因为我自己也有点迷失
Found an old picture of you on my phone
在手机里看到一张你的旧照
Got a new feeling now I won't let go
有种新情愫,现在我不会放手
Til I can, I can tell you for myself
直到我能跟你亲自说出口

Why don't you stay for a while
为什么不再多呆一会儿
It's been too long since I've smiled
我已经很久没笑过了
There's too few people I trust
能信任的人实在太少
I won't ask you for too much
我不会对你要求太多
Good conversation and such
好好聊天之类的就行
And if I'm being honest
而且说实话
From time to time
时不时地
You cross my mind
你总会浮现在我脑海里
Good company is hard to find
好伴侣很难找
From time to time
时不时地
You cross my mind
你总会浮现在我脑海里
So stay with me
所以就跟我在一起吧
Just for the night
哪怕只是一晚
Got an old record in a beat up sleeve
残破的唱片套里放着一张老唱片
That same sad song that you sang to me
就是你唱给我的那首悲伤的歌
Back when you couldn't say it for yourself
如果你无法亲自说出口就回来找我吧
Look I'd be lying if I said to you
听着,我一定是在说谎,如果我这么跟你说
That I know exactly what I should do
我知道我应该做什么
But I've set my whole heart on trying
但我已全心全意在努力
Why don't you stay for a while
为什么不再多呆一会儿
It's been too long since I've smiled
我已经很久没笑过了
There's too few people I trust
能信任的人实在太少
I won't ask you for too much
我不会对你要求太多
Good conversation and such
好好聊天之类的就行
And if I'm being honest
而且说实话
From time to time
时不时地
You cross my mind
你总会浮现在我脑海里
Good company is hard to find
好伴侣很难找
From time to time
时不时地
You cross my mind
你总会浮现在我脑海里
So stay with me
所以就跟我在一起吧
Just for the night
哪怕只是一晚
From time to time
时不时地
You cross my mind
你总会浮现在我脑海里
Good company is hard to find
好伴侣很难找
From time to time
时不时地
You cross my mind
你总会浮现在我脑海里
So stay with me
所以就跟我在一起吧
Just for the night
哪怕只是一晚
(You cross my mind)
你总会浮现在我脑海里
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
(You cross my mind)
你总会浮现在我脑海里
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
(You cross my mind)
你总会浮现在我脑海里
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh
(You cross my mind)
你总会浮现在我脑海里
Oh, oh, oh, oh, oh, oh, oh

评论

热度(26)