音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Send Myself To Sleep - Thirteen Senses

【独立流行】Send Myself To Sleep -  Thirteen Senses

选自Thirteen Senses第三张专辑《Crystal Sounds》,里面的2首单曲都被科幻家庭美剧《Kyle XY》用作原声歌曲。其曲风纯净柔美,阳光惬意,在英伦摇滚乐队中还是很有辨识度的。

Thirteen Senses ,中文名为超感乐队,是来自英格兰 Cornwall,Penzance的一支另类摇滚乐队。乐队成员共四人:Will South是乐队的主唱,同时负责部分吉他和键盘的演奏,Tom Welham为乐队的吉他手,另外两名是贝斯手Adam Wilson和鼓手Brendon James。

I took a little time off the day
我用了一点时间
To do the maths that I needed to calculate
去做些需要计算的数学
I took another drug again
我又一次吃了另一种药
Just to send myself to sleep
用来把我送入梦乡

I put another coin in the slot
我放了一枚硬币在转盘里
And let the wheels decide if I have any luck
让这个游戏来决定我的运气
I thought about losing you
我想我可能会失去你
Just to send myself to sleep
忘记一切把自己送回梦境里
Mmm send myself to sleep
把我送入梦乡
Mmm send myself to sleep
把我送入梦乡
It’s only when I sleep
只有当我睡着时
I cannot keep worrying over you
才会停止思念你
And that’s what I take my time all over
这是为什么我用去了我所有的时间
Made a journey to a foreign place
我去了一个陌生的城市旅行
And let my mind realise what it shouldn't have faced
好让我的心灵得到暂时的缓解
I dreamt about saving you
我梦到过拯救你
Just to send myself to sleep
请把我送回梦里
I sent a letter that I almost wrote
寄出了一封永远无法写完的信
A one that said everything that I almost felt
信里记录着我对你的感觉
I read it almost every night
我几乎每晚都会读它
Just to send myself to sleep
直到把自己送回梦里
Mmm send myself to sleep
把我送入梦乡
Mmm send myself to sleep
把我送入梦乡
It’s only when I sleep
只有当我睡着时
I cannot keep worrying over you
才会停止思念你
And that’s what I take my time all over
这是为什么我用去了我所有的时间
Mmm send myself to sleep
把我送入梦乡

评论

热度(30)