音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Someone New - Kelley James

【欧美流行】Someone New - Kelley James

轻柔的吉他前奏非常抓耳;而Kelley James仿佛蒙上磨砂玻璃一般的声线质感,温厚而亲切,同样也是魅力焦点。

Kelley James,来自加利福尼亚,从小在海滨长大,热爱冲浪运动;其曲风混搭了摇滚、流行与民谣。这首《Someone New》出自他发行于2009年的专辑《Break Free》。

《Someone New》

She gives her heart to no one
她没有把她的心交给任何人
I must have been someone
我一定曾经是她的某人
It must have been true
那些往事也一定都是真的
But now I feel like I'm no one
但现在我觉得我什么都不是
Cycling reruns dreaming of two
总是重复循环想象着两个人在一起的样子
She doesn't call me anymore
她不再给我打电话了

Like she used to and she has moved on to someone else
像以前做过的那样,她早已经向前看找到了别人
I guess that I should too
我想我也应该那样做才对
But it's so hard when everything I do
但是那太难了,当我做的每件事
Reminds me of her us we and I trust
都让我想起她,我们,我们之间
That she's happy so happy
而且我相信她一定是快乐的,很快乐
With someone new
当她和新欢在一起
With someone new
和她的新欢在一起
With someone new
和她的新欢
With someone new
在一起
Now I wake alone now
如今我一个人孤独地醒来
Stare at the phone now
盯着我的手机
I'm dreaming of she
我想到她
They're laughing and loving
他们在一起大笑,相爱
Smiling and cuddling
微笑,相互依偎
Not thinking of me
她再也想不起我
He is just holding her like I did
他抱着她就像我从前做过的那样
She's letting him in
她让他进入她的世界
To all of that world that I knew so well
那个世界我曾经是那么地了解
When she was my girl
当她还是我的女孩的时候
I try to move on
我试着向前看
But it's so hard when everything I do
但是太难了,当我做的每件事
Reminds me of her us we and I trust
都让我想起她,我们,我们之间,我相信
That she's happy so happy
她一定是快乐的,很快乐
With someone new
当她和新欢在一起
With someone new
和她的新欢在一起
With someone new
和她的新欢
With someone new
在一起
Now I wake up alone
如今我独自醒来
I stare right at the phone
我直直地盯着手机
Will she call
她会打电话来吗?
You know that she won't
你明知道她不会
There is nothing I can do
我什么都做不了
And I don't think I could ever fall in love
我也不认为我还可以再陷入爱河
No ever fall in love
不会再深爱了
With someone new
和我的新欢
With someone new
和我的新欢
With someone new
我的新欢
With someone new
我的新欢
With someone new
新欢

评论

热度(23)