音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Don't Leave My Mind - Azure Ray

【独立流行】Don’t Leave My Mind - Azure Ray

脱俗雅致的透彻节拍,将电子乐焠炼出更加浪漫的质地。Azure Ray澄澈清新的美妙合声,诉说着爱情与生活的痛楚与惆怅。

Azure Ray女声二人演唱组,成员包括MariaTaylor和OrendaFink,曾被誉为美国独立音乐最美丽声音。她们在Saddle Creek厂牌旗下,推出了〈Rise〉、〈4th of July〉等惹人心碎的经典单曲。2004年乐队解散,直至2009年复出展开巡回演唱;2010年发行回归后的首专《Drawing Down The Moon》。

《Don’t Leave My Mind》

We can make plans
我们可以做些计划
I'll give all I can
我会给你我的一切
You were my man
你是我的爱
On the gold coast sand
闪耀在金色海岸的沙滩上
You can go to New Orleans
你可以去新奥尔良
Take the river front-line
到那河流的前线

But don't leave my mind
但请别让我忘了你
You can go each day takes you
你每天都可以去
Some place I can't find
一些我找不到的地方
But don't leave my mind
但请别让我忘了你

We can break plans
计划失败了
I'll keep all I can
我会留下能留下的
You'll be my friend
你会成为我的朋友
And start over again
然后重新开始
And you can go to New York City
你可以去纽约
Get a place on the east side
在东岸找个地方
But don't leave my mind
但请勿让我忘记你
And you can go where no one knows you
你一个去那些没人认识你的地方
Where the winter is kind
那里的冬天也没那么冷
But don't leave my mind
但请勿让我忘了你
Ohhh
哦........

And you can go I can't find you
你可离开 去我到不了的地方
There's no space, there's no time
那里超越在时间空间之外
But don't leave my mind
但请不要忘记我
Don't leave my mind
请勿让我忘了你
Don't leave my mind
请勿让我忘了你

评论

热度(57)