音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
sharks and bears - The Candle Thieves

【独立流行】sharks and bears  - The Candle Thieves

来自英国的2人组合The Candle Thieves 由Scott McEwan和The Glock两位童心未泯的大男孩组成。据说团名缘于The Glock的一个癖好:在别人的婚礼派对上偷蜡烛。

专辑中所有的乐器都由俩人包办,包括可爱的铁片钟琴和玩具钢琴。乐队的风格轻松愉快、简约纯朴,很cute又带点青涩的感觉。

《sharks and bears》

Sometimes I dream of sharks
有时我梦到鲨鱼
Sometimes I dream of bears
有时我梦到熊
Talking to myself and wonder if I'm really there
我自言自语想知道我是不是身处梦里
Sometimes I dream I'm drowning
有时我梦到自己溺水了
Or falling down the stairs
又或者从台阶上滚下来
Sometimes I dream of sharks
有时我梦到鲨鱼

Sometimes I dream of bears
有时我梦到熊

what's wrong with me?
我到底出了什么问题?

Sometimes the easiest things are the hardest to find
有时最简单的事情最难找到
Sometimes I dream I'm living a double life
有时我梦到我过着双重的生活
Where the sunshine's blackness and happiness means terrify
那里太阳散发黑暗而快乐代表恐怖
Where I living through hell and down in me die
那里我生活在地狱倒地而死
Sometimes I dream I'm drowning
有时我梦到自己溺水了
Or falling down the stairs
又或者从台阶上滚下来
Sometimes I dream of sharks
有时我梦到鲨鱼
Sometimes I dream of bears
有时我梦到熊

what's wrong with me?
我到底出了什么问题?

Sometimes I dream of sharks
有时我梦到鲨鱼
Sometimes I dream of bears
有时我梦到熊

what's wrong with me?
我到底出了什么问题?
Sometimes I dream of sharks
有时我梦到鲨鱼
Sometimes I dream of bears
有时我梦到熊

Sometimes I dream I'm drowning
有时我梦到自己溺水了
Or falling down the stairs
又或者从台阶上滚下来

Sometimes I dream of sharks
有时我梦到鲨鱼
Sometimes I dream of bears
有时我梦到熊
Sometimes I dream of sharks
有时我梦到鲨鱼
Sometimes I dream of bears
有时我梦到熊
What's wrong with me?
我到底出了什么问题?

评论

热度(26)