音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
I Sure Remember - Next Phaze

【节奏蓝调】I Sure Remember - Next Phaze

深情舒缓的旋律搭配迷人的和声,舒适惬意,令人微醉;记忆中最美好的片段,水纹般一圈一圈地缓缓散开。

Next Phaze是一支四人RNB男声组合,2000年成立于加州。2003年发布了他们的第一张同名EP专辑。

《I Sure Remember》

I remember the day when you said hello
我记得你对我说'你好'的那天
With a smile on my face I said hi
我绽开笑容回应'嗨~'
Oh it felt so good like waterfalls
这样的感觉就像是瀑布的水流
Fallin’ deep within inside of me
深深注入我的内心

I remember the day when we first met girl
我记得我们相遇的那天
Three hours advance there I was
我提前3个小时赴约
But I didn’t mind
但我并不在乎
Waiting at all
在那里傻等
As long as eventually you’d come
只要你最终会来

I sure remember
我真的记得
Can you remember?
你还记得吗
When you came along
当你只身前来
And proved I was wrong
并证明我错了
(That there is love)
(这里有爱)

I sure remember
我真的记得
Back in September
早在9月
When I fell for you
当我爱上你时
And changed all my views
便改变了我所有的意识

I remember that kiss by the bay
我记得那个在海湾的吻
Feeling cold I wrapped you with these arms
感觉稍冷的天气,我便双手抱着你
Acting like we're alone with no care we went on
并且假装我们是无意间才陷入孤独
Waking up next to you at dawn
我们持续如此直到黎明

I remember those times when we traveled
我记得我们一起度过的时光
Far away to places unknown
至于以后会怎样我不知道
We didn’t care as long as we were together
只要我们可以在一起就什么都不在乎
We were so happy then even now
即使是现在我们都是如此快乐

I remember every moment we’ve shared
我记得我们共同分享的每一个时刻
I’ll give to you
我愿意付出
All I have
我的所有
Because you’re incredible
因为你是另人最不可思议
Truly wonderful
最可爱
Amazing woman of all
最神奇的女子

评论

热度(108)