音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Put A Record On - Unkle Bob

【英伦摇滚】Put a Record On - Unkle Bob

这支乐队很难被打上标签,与Prefab Sprout一样温暖忧郁,和Radiohead一样冰冷孤僻,具有让人不可置信的声音。

“安克.鲍伯”2002年成立于苏格兰的格拉斯哥,独立流行摇滚乐队。Unkle Bob的歌曲能够使你想起REM, Shack, The Pernice Brothers等非常著名的主流乐队,他们将这些乐队的不同风格很好地融合在自己的音乐元素中。

《Put a Record On》

I put a record on
我打开收音机
Put it on and sing along with you
放着唱片和你一起唱

Sing along with you
跟你一起唱
And that's okay by me
我感到很开心
That's okay 'cause in a way I'm free
因为我从某些程度我感到无拘无束
In a way I am free
以一种无拘无束的方式
And you don't have to sympathize
你不必同情我
I will try and dry my eyes
我会擦干眼泪努力奋斗
And I'm okay if we're drinking
如果我们正在喝酒那会更好
Grab a beer and disappear with me
抓起一瓶啤酒我们一同消失在风中
Disappear with me
一同消失
And you don't,you don't have to sympathize
你不必同情我
I will try and dry my eyes
我会擦干眼泪努力奋斗
And I put a record on
我把留声机打开
Put it on and get it on with you
感到你与我同在
Get it on with you
你与我同在
This time you'll find some other gonna mess your mind
这次你随时都可能会发现
It's too late or too soon
有时扰乱你心智
Some other gonna come too soon
有时会来得很快
Put it on
打开留声机
I will try and dry my eyes
我会擦干眼泪努力奋斗
Put it on
打开它
Am I something you despise?
你是否瞧不起我
Put it on
打开它
I will try to dry my eyes my love
我会擦干眼泪努力奋斗
I put a record on
我打开留声机
I put a record on
我打开留声机
I put a record on
我打开留声机
Too soon
太早了
Put it on
打开它
And I will try and dry my eyes
我会擦干眼泪努力奋斗
Put it on
打开它
But am I something you despise
你是否瞧不起我
Put it on
打开它
I will try to dry my eyes my love
亲爱的,我会擦干眼泪努力奋斗

评论

热度(41)