音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Missing? - Emme Packer

【独立民谣】Missing?  - Emme Packer

选自美国创作型民谣歌手Emme Packer发行于2013年10月的专辑《15 Songs》。在木吉他的弹奏下,Emme清新质朴,不加修饰的声线,把心事渗透在舒畅的旋律和歌词中。

Emme Packer出生于盐湖城郊外的小镇Farmington,13岁时开始自学吉它和唱歌,直到Emme年满18岁时独立发行了她的第一张专辑。

《Missing》

Missing - Emme Packer
You were late
你迟到了
I'm bleeding, in more than one place
我在流血,不止一处
Sing about all the things you forgot
唱着你忘掉的所有回忆
Things you are not
物是人非
You were asleep
你还在睡觉
I'm burned out from the things that you need
只要你需要我赴汤蹈火
How do i know when i sleep i won't wake
我怎么会知道当我睡下我再也醒不来
Sleep and don't wake
睡下再也醒不来
You were mine
你曾属于我
I'm lost in all the things that divide
我迷失在所有分歧的事情上
Well reach in my chest and you take what is left
插进我的胸膛拿走剩下的一切
What you can find
你找到的一切
Time to say goodbye
是时候说再见了
For the sake of my own torn life
因为我的生活被撕扯的粉碎
But that doesn't matter now
但是现在都没关系了
Maybe you'll show up somehow
也许你会某然出现
Maybe you'll show up somehow
也许你会某然出现
I've been weak
我一直很脆弱
Stolen from all the courage i need
你偷走了我需要的勇气
Well how should i know which your lies to believe
我真么知道你哪一句是真的那一句是假的
You tell them to me
真真假假你都说给我听
Time to say goodbye
是时候说再见了
For the sake of my own torn life
因为我的生活被撕扯的粉碎
But that doesn't matter now
但是现在都没关系了
Maybe you'll show up somehow
也许你会某然出现
Maybe you'll show up somehow
也许你会某然出现
You were not found
最终却不见
You were not found
最终却不见
You were not found
最终却不见

You were late
你迟到了
I'll clean up the mess that you made
我整理你打乱的一切
Sing about all the things you forgot
唱着你忘掉的所有回忆
I know you forgot
我知道我们的美好你都忘了
Time to say goodbye
是时候说再见了
For the sake of my own torn life
因为我的生活被撕扯的粉碎
But that doesn't matter now
但是现在都没关系了
Maybe you'll show up somehow
也许你会某然出现
Maybe you'll show up somehow
也许你会某然出现


评论(1)

热度(60)