音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Bugs - O'Death

【电影原声】Bugs - O'Death

我们总是用自行车来探索世界,一切都始于车轮上。

《车轮不息》(Where The Trail Ends 2012 )是一部讲述世界顶级自由山地自行车手的纪录片。雄心勃勃的山地自行车手们在世界各地挑战各种险峻的地形,挑战自己的极限和大自然。影片拍摄历时2年,在新疆戈壁、犹他北部、阿根廷卡法亚特、尼泊尔秘境Mustang等地取景。

影片共18首背景音乐,以激情澎湃的摇滚为主;但这首乡谣小品《Bugs》,轻松欢快,表现“骑士”们欣赏沿途旖旎风光时的心情。

《Bugs》

i konw that days don't come back,please believe in me
我知道时光一去不复返请相信我
and then my eye just turn red,far as the light can see
然后我的眼睛变红就像光线一般深远
i'll abide her arms stretched ,through the year and hours
我会忍受她的手臂延伸一年一年分分秒秒
as the quiet dawning begins to sour
像宁静的黎明开始变酸
i've been wasting most my time
我一直在浪费我的时间
waiting for the day
等待着那一天

when like bugs we figured out
就像我们找出的错误
how to make life stay
怎样使生命永驻
put it out my heart and crowned with aches and seams ,
把它放在我的心上用疼痛和裂痕为我加冕
through the fallen houses rimmed with light and heat
穿过倒塌的房屋镶上光和热
what about my path would haunt this new dark hours
在这黑暗的时刻我的道路会萦绕着什么
crush men dont hold on when they shadows tower
当拥挤的人群荫蔽了塔楼他们不会坚持太久
i've been wasting most my time
我一直在浪费我的时间
waiting for the day
等待着那一天
when like bugs we figured out
就像我们找出的错误
how to make life stay
怎样使生命永驻
i've been wasting most my time
我一直在浪费我的时间
waiting for the day
等待着那一天
when like bugs we figred out
就像我们找出的错误
how to make life stay
怎样使生命永驻

 

评论(4)

热度(74)