音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Fluid - Ames

【迷幻女声】Fluid - Ames

Amy Kuney的嗓音沉厚、柔美、慵懒、磁性、迷幻,犹如加州的夏日风情,给人难以抗拒的魅力。

Amy Kuney,美国独立女歌手,来自Oklahoma州。她4岁开始弹钢琴,12岁就可以自己创作一些流行歌曲。1998年Amy随家人移居洪都拉斯;在那里她开始参加乐队,用自己的创作讲述故事。2004年她移居加州上大学,06年发行了第一张EP,08年发行了自己的首张专辑。

《Fluid》

Who has the time, to have the time
谁愿在碌碌生活中 抽出珍贵的时间
To teach a stranger what you like?
向一个陌生的人掏出自己爱的珍品
Every beginner's the same
每一个爱的初学者都长着一样的面孔
I don't even remember their names
我甚至都已记不起他们的名字
I had a line memorized
我曾用最简单的方式去记事
But it, doesn't work that way
而如今记忆却变得错综复杂
I'm missing what we had
我仍怀恋我们曾经的美好
Wishing we could get that back
祈祷我们能回到过去
See me, want me, conquer
请看着我 渴望我 再征服我
We will, see who's, stronger
时间会告诉我们谁是爱的胜者
I don't need to talk you through it
无需对你过多解释这种爱
We're locked into it
因为我们都困在它的迷局中
Our love,
我们的爱
speaks like,
如同
water
清澈的细水
It's fluid
长流不逝 无怨无悔
Remember when you laid your eyes
还记得曾经 你用盈盈秋水般的眼睛
On this vast and wild land?
注视着这空阔粗俗的社会
All you ever wanted was me as far as the eye could see
视线扫过 而我是你对其唯一的渴望
The way you moved so fluently
爱意顺着你的肢体潺潺流动
You learned my body with your hands
你用你的双手探索着我的肉体
Spoke my native tongue
道出我灵肉深处的言语
And your war was won...
就这样 摘下了胜利的果实
You, see me, want me, conquer
就这样 你看着我 渴望我 再征服了我
We will, see who's, stronger
时间会告诉我们谁是爱的胜者
I don't need to talk you through it
无需再对你过多解释这种爱
We're locked into it
因为我们深陷其中
Our love,
我们的爱
speaks like,
如同
water
清澈的细水
It's fluid
长流不逝 无怨无悔
I don't need to talk you through it
无需过多的解释
We're locked into it
我们已深陷其中
Our love,
我们的爱
speaks like,
如同
water
清澈的细水
Our love,
我们的爱
speaks like,
如同
water
清澈的细水
Our love,
我们的爱
speaks like,
如同
water
清澈的细水
It's fluid
长流不逝 无怨无悔

评论(2)

热度(87)