音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
I'm Yours - Sabrina

【治愈女声】I'm Yours - Sabrina

听过Sabrina声音的朋友,都会从她轻盈淡雅的音色中得到一种心灵抚慰,Sabrina的嗓音宛如午后一缕暖意盎然的阳光轻轻泼洒在窗台上。享受这一温馨美景的人们忘记了时间忘记了地点,有着午后清茶相伴,好不悠然惬意。

Sabrina,美籍日系清新才女。在这张翻唱专辑《I Love Acoustic》中,她用自己的理解去诠释每一首翻唱经典,包括Rihanna 的“Umbrella”,Vanessa Carlton 的 “A Thousand Miles”,Beyoncé 的 “Irreplaceable”,James Blunt 的 “You’re Beautiful”等等。

[资料来自VeryCD]

歌词:

Well you done done me and you bet I felt it
是的,我想你真的已经搞定我了
I tried to be chill but you're so hot that I melted
我想要冷静,但却被火热的你融化
I fell right through the cracks
我就像掉进深渊
and now I'm trying to get back
现在我试着回神
Before the cool done run out
在我的酷劲用完之前
I'll be giving it my bestest
会拼尽全力

Nothing's going to stop me but divine intervention
没有什么可以阻止我 除了神的干预
I reckon its again my turn to win some or learn some
我猜我的机会又到了,不是成功就是学到教训
But I won't hesitate no more, no more
但我绝不,绝不再犹豫
It cannot wait I'm yours
不再等待,我是属于你的


Well open up your mind and see like me
敞开心扉,像我一样来看这个世界
Open up your plans and damn you're free
别盯着你的计划,你就会自由
Look into your heart and you'll find love love love love
直视你的心扉,你会发现那里充满了爱
Listen to the music of the moment sing with me
听这音乐,然后跟我一起唱
I like peaceful melody
我喜欢恬静的旋律
It's your God-forsaken right to be loved love loved love love
这就是被你遗弃的被爱的权利
I won't hesitate no more no more
但我绝不,绝不再犹豫
It cannot wait I'm sure
不再等待,我确定
There's no need to complicate
这没什么好复杂的
Our time is short
人生苦短
This is our fate I'm yours
这是我们的命运,我属于你

I've been spending way too long checking my tongue in the mirror
已花了太多的时间对着镜子检查自己的酷样
And bending over backwards just to try to see it clearer
来回转身只为能检查得更仔细些
but My breath fogged up the glass
我的气息都雾化了镜面
And so I drew a new face and laughed
于是我微笑着在上面画了张鬼脸
I guess what i'ma saying is there ain't no better reason
我想我要说的就是没有其他更好的理由
To rid yourself of vanity and just go with the seasons
抛开无聊琐事,一切顺其自然
It's what we aim to do
这就是我们应该做的
Our name is our virtue
做最真实的自己
But I won't hesitate no more no more
但我绝不,绝不再犹豫
It cannot wait I'm yours
不再等待,我是属于你的
Open up your mind and see like me (I won't hesitate)
敞开你的胸怀,像我这般的思维
Open up your plans and damn you're free (No more, no more)
别盯着你的计划,你就会自由
Look into your heart and you'll find the sky is yours (It cannot wait, I'm sure)
直视你的心你会发现,整片蓝天都属于你
So please don't, please don't please don't (There's no need to complicate)
所以拜托别(这并不需要太复杂 )
There's no need to complicate (Our time is short)
这并不需要太复杂
Coz our time is short (This is our fate)
因为我们所拥有的时间不多
I'm yours
我是你的
I won't hesitate no more no more
但我绝不,绝不再犹豫
It cannot wait
不再等待
This is our fate I'm yours
这是我们的命运,我属于你

评论

热度(26)