音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Lovers Breakdown - Hannah Georgas

【轻快节奏】Lovers Breakdown - Hannah Georgas

Hannah Georgas(汉娜·乔格斯)是加拿大温哥华的一支以主唱名字命名的独立小团。她在大学期间,在朋友的录音棚里录制了许多歌曲demo,迅速吸引唱片公司的注意。

2008年Hannah发行了首张EP《The Beat Stuff》。这张EP在加拿大音乐电台CBC Radio 3热播,还为她赢得Bucky Award 的Best New Artist (最佳新人)。2010年4月27日,她发行了自己的首张全长专辑《This Is Good》。

Lovers Breakdown

Little do you know you've got a hold on me
知道吗 你已经占据了我的心
And I've tried but there's no place to hide.
我已经累了 但我无处可逃
I come crawling back at your feet.
我已经拜倒在你脚下
It's a game that I play. Winners lose and lovers breakdown.
我只是在玩一个游戏 赢家输了 爱情破裂了

Lost in this moment with you.
沉沦在你的世界里
Let's get away say to hell with it and go beyond the blue.
让我们远离它 跟它说去地狱上天堂吧
Now I don't care what they say. Winners lose and lovers breakdown.
我不在意他们怎么说 赢家输了 爱情破裂了
Winners lose and lovers breakdown.
赢家输了 爱情破裂了
.
Little do you know you've got a hold on me
知道吗 你已经占据了我的心
And I've tried but there's no place to hide.
我已经累了 但我无处可逃
I come crawling back at your feet.
我已经拜倒在你脚下
I don't care what they say. Winners lose and lovers breakdown.
我不在意他们怎么说 赢家输了 爱情破裂了
Winners lose and lovers breakdown.
赢家输了 爱情破裂了
.
Oh I love you.
噢,我爱你
Oh I love you.
噢,我爱你

My world pauses, pauses, pauses for you.
为了你 我的世界暂停 暂停 暂停
My world pauses, pauses, pauses for you.
为了你 我的世界暂停 暂停 暂停
For you.
为了你
For you.
为了你

评论(1)

热度(24)