音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Rewind - Diane Birch

【欧美流行】Rewind - Diane Birch

Diane Birch饱满深情的中低音嗓音很有感染力,吐词换气都具有美感,听起来绝对是一种享受。

Diane Birch,1983年出生于美国密歇根州。Diane的童年是在南非的津巴布韦和澳大利亚的悉尼度过的,独立生活以后就独自搬到了洛杉矶。后来她在英国获得Steve Greenberg青睐, 签约了旗下的S-Curve唱片公司, 隶属于EMI. Dian。

Rewind
倒带

there are many things that i would like to say to you
明明有很多话想对你说
but i don't have the words in my head
脑子里却一片空白
days are passing by and all the leaves are changing too
时光流转,叶子的颜色也在变幻

but time won't change the things unsaid
没说的话却无法随时间改变
cause everything is different now i'd really like to tell you how
(分开后)我的生活彻底变了,我真想告诉你我多么
how i wanted you here by my side
多么希望你在我身边
i know what i said but i lied
我知道当初我说了什么,但是我说谎了
it looked like a laugh but i cried
那天,我看起来笑了,其实我哭了
oh i wish i could push rewind
我多么希望能够倒带
wo, stupid pride that just can't hide the holes inside my heart
哦,心上的伤痕,无法隐藏我愚蠢的自尊
cause i need you here with me
因为我需要你
oh i wish that i could take it back, i go back to the start
如果可以回去,回到开始
and tell you all the things that i feel
我会告诉我的感觉,告诉你一切
cause everything is different now i'd really like to tell you how
(分开后)我的生活彻底变了,我真想告诉你我多么
how i wanted you here by my side
多么希望你在我身边
i know what i said but i lied
我知道当初我说了什么,但是我说谎了
it looked like a laugh but i cried
那天,我看起来笑了,其实我哭了
cause i wish i could push rewind
我多么希望能够倒带
i saw you on the corner holding hands with someone new
我看见你在街角,牵起一个新女孩的手
happy as a boy could be
一个男孩能有多快乐?全写在你脸上
love was in your eyes and yeah she looked the same way too
你的眼里充满爱意,她也是一样
it's funny that was almost me
多么可笑,那幸运的女孩差点就成了我
wo.. now i wanna be there by you side
现在我多么希望我在你身边
i know what i said but i lied
我知道当初我说了什么,但是我说谎了
oh, i wanted to laugh but i cried
那天,我看起来笑了,其实我哭了
cause it's too late to push rwind
然而现在倒带,来不及了
wo no, oh no,no,no,no, no,no,no,no,no
wo no, oh no,no,no,no, no,no,no,no,no
i know what i said but i lied
我知道当初我说了什么,但是我说谎了
oh, no, oh no now i cried, no...
哦,不,现在我哭了,哦不
just too late, too late, too late, too late, too late
已经太晚了
oh no, it's just too late, too late, too late, too late
真的太晚了
i can't push rewind
我想倒带却来不及了
oh no no, it's too late
哦不,真的太晚了


评论(1)

热度(55)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据