音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Sabotage - Amy Stroup

【独立音乐】Sabotage - Amy Stroup

美国独立唱作才女Amy Stroup发布于2012年的EP《Sabotage》。

Amy Stroup是一位活跃在纳什维尔的唱作歌手,被综艺节目《牧场之家好作伴》评为“20位最具才华的30岁以下年轻歌曲作家”之一。她也为艺人、电视和电影写歌,经常与Trent Dabbs,Mary Hooper和其他词曲作者共同合作。

《Sabotage》
I don't have time to sabotage anything else
我不能再消磨光阴
I don't have time to sabotage anything else
我不能再毁灭生活
I've gotta do the right thing now
我必须做对的事情
I've gotta find the right way out
我必须找到合适的出路
I've gotta do the right thing now
我必须做对的事情

I've gotta find the right way out
我必须找到合适的出路
I don't have time to sabotage anything else
我不能再消磨光阴
I don't have time to sabotage anything else
我不能再毁灭生活
I've gotta do the right thing now
我必须做对的事情
I've gotta find the right way out
我必须找到合适的出路
I've gotta do the right thing now
我必须做对的事情
I've gotta find the right way out
我必须找到合适的出路
Secrets unglued
秘密拆穿
Who's a fool, who's a fool, hey hey
不知谁是愚人
Put me away
把我抛弃
I can love, I can love, I can hate, hey hey
我敢爱敢恨
I've gotta do the right thing now
我必须做对的事情
I've gotta find the right way out
我必须找到合适的出路
I've gotta do the right thing now
我必须做对的事情
I've gotta find the right way out
我必须找到合适的出路

评论

热度(70)