音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Soaked Through - Sara

【独立音乐】Soaked Through - Sara

“请告诉我,悲欢只是浮云。我们都是漂浮的孤岛,穿过无尽苦涩的海域。”

来自Hemel Hempstead的英国唱作人Sara,热衷Indie/Lo-fi/Pop/Folk等不同类型的音乐。她没有工作室,所有作品都是在自己的卧室完成的。其创作受到Lucy Rose, Fleet Foxes, Lana Del Rey, Frank Ocean, Sales, The xx, Radiohead等乐手的影响。

《Soaked Through》

Say it isn't so
请告诉我,一切并非如此
I've got a really long way to go
余生漫漫,心漠无垠
I thought it would be easier than this
想必世事皆不易
Say it isn't true
请告诉我,悲欢只是浮云
That I'm really all alone, and you
我们都是漂浮的孤岛
Thought it would be easier than this
穿过无尽苦涩的海域

'Cause I know you're soaked through
我知道,你的心湿冷沉重
And I know, you get scared too
我明白,你畏惧而难以前行
Even if you won't see it
即便你闭上双眼
Even if you won't see it
即便你不愿面对
The world feels dark
这世界依然漆黑一片
And the shapes they just move apart
幻生幻灭,支离破碎
I thought it would be easier than this
但你要相信风浪终会平息
Thought I was alright
我现在还算安好
Now it's all moving in, and I
日子就如潮涨潮落
Thought it would be easier than this
深谙世事皆不易
'Cause I know you're soaked through
我知道你淋了一场大雨
And I know, you get scared too
此时正渴望庇护的你
Even if you won't see it
缓缓闭上了眼睛
Even if you won't see it
想把一切都忘记


评论

热度(47)