音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Here With You - Jake Nauta

【清新民谣】Here With You - Jake Nauta

绵云与软风,香樟树和木吉他,这是关于那年夏天最美的回忆。有人说:“年轻的恋爱,是天雷地火,是啰里啰嗦,是暧暧昧昧,是试探犹疑、若即若离患得患失。”

Jake Nauta,新晋创作男歌手,来自澳大利亚新南威尔士。

《Here With You》

Part of me wants to love you
一方面我想爱着你
Part of me knows I can‘t
一方面我知道我不能爱你
Part of me is trying
一方面我正在努力
But part of me isn’t there
一方面但我没坚持
I don’t want to hurt you
我不想伤害你
But I know I will
但我知道我会的

Part me wonders if
一方面我想知道
You’ll love me still
你是否爱我
Part of me runs to you
一方面我追逐着你
Part of me falls behind
一方面我落在你身后
Part of me tries to turn back
一方面我试图走回头路
At the finish line
在终点线上
I don’t want to fail you
不我不想辜负你
But I know I will
但我知道我会的
Part of me wonders why
一方面我想知道
You love me still
你是否爱我
This time its forever
这次它是永远的
I know more than ever
我比以往任何时候都更了解
That I got it right
我理解得很透彻
Sweet dreams tell me nothing
甜蜜的梦告诉我成事皆空
I need hope in something
我需要充满希望
And I found it right
我和你在这儿
Here with you
找到了它
Part of me wants to follow
一方面我想追随
Part of me is letting go
一方面我正在放弃
A part of me is still hiding
一方面我正在掩饰
A part of me you don’t know
一方面你不理解我
I don’t want to give up
我不想放弃
I just know I will
我知道我会的
A part of me wonders how
一方面我想知道
You love me still
你是否爱我
Coz I know what it takes to love me still
因为我知道是什么一直爱着我
Coz This time its forever
因为这次它是永远的
I know more than ever
我比以往任何时候更了解
That I got it right
我理解得很透彻
Sweet dreams tell me nothing
甜蜜的梦告诉我成事皆空
I need hope in something
我需要充满希望
And I found it right
我正好发现了它
Right here with you~~
就在这里和你在一起
I found right here with you
我和你在这里找到了它
Coz This time its forever
因为这次它是永远的
I know more than ever
我比以往任何时候更了解
That I got it right
那就是我和你在这里
Here with you
一起正好找到了它

评论(3)

热度(132)