音乐随身听

视频号:每日意图
音乐
Between - Courrier

【英伦摇滚】Between - Courrier

美剧《吸血鬼日记》S03E11片尾曲。Jeremy 离开瀑布镇前,Bonnie出现在门口,虽然万分不舍,但是Bonnie还是让Jeremy离开了瀑布镇,此时片中的背景音乐就是这首歌。

Courrier是来自美国的独立摇滚乐队,2008年组建于德州Austin。2009年出了首张EP《Like the Cold of Snow in the Time of Harvest》。

乐队成员 Austin Jones//Lead Vocals, Keys, Guitar Philip Edsel//Lead Guitar, Vocals Nathan Drake//Drums Taylor Bartholemew//Bass, Vocals

《Between》

Can we ever get rid of the whats and the ifs
我们能否摆脱掉种种如果和后果
That doubts that exist in our minds
疑惑仍在我们的脑海中挥散不去
In the silence I am tricked into thinking you’ll forget
在浓重的沉默中我自欺欺人的以为你会选择忘记
And I’ll be stranded like a man in a mine
以致于我像是立于深井之底般陷入了困境
The day between the soil and the sky
大地之上苍穹之下的白昼
An emptiness, a void, a heaviness, a sigh,
一种空虚感,乏力,沉重和悲怆将你我包围

But I know you will make through alive
但我知道你会克服这些痛苦坚持下来
Cause you never said goodbye
因为你从不会对我说再见
Like a city besieged, it was the loneliest thing
像是一座围城,是所有离群索居事物的归宿
Your silence held in cold delay
你无尽的沉默显得如此冰冷无情
And I felt faint of heart cause I was caught between
而我因被迫面对你的沉默而感到心生畏惧
The weight of everything I couldn’t say
这种压迫感无法说出口
The day between the soil and the sky
苍穹之下的白昼
An emptiness, a void, a heaviness, a sigh,
一种空虚感,乏力,沉重和悲怆将你我包围
But I know you will make through alive
但我知道你会克服这些痛苦坚持下来
Cause you never said goodbye
因为你绝不会对我说再见
I don’t know, I don’t know, I don’t know
我不知道
How to follow, to follow, to follow,
该如何追随你
Cause you and I know I can’t go, I can’t go
因为你我都知道——我不能离开
Between the gallows and the gates
在大门和绞刑架之间无从抉择
The day between the soil and the sky
大地之上苍穹之下的白昼
An emptiness, a void, a heaviness, a sigh,
一种空虚感,乏力,沉重和悲怆将我们包围
But I know you will make through alive
但我知道你会活下来
Cause you never said goodbye
因为你绝不会对我说永别

评论

热度(50)